ZAŠTO UPISATI

  • Inženjerski i operacioni menadžment?
  • Studije marketinga?
  • Menadžment u sportu?

 

Zašto upisati Inženjerski i operacioni menadžment?

Inženjerski i operacioni menadžment nije opšti menadžment koji se izučava na većini drugih privatnih Univerzitetskih institucija u Srbiji, već je to program koji daje inženjersko zvanje i koje osposobljava studente da uz pomoć velikog broja alata i tehnika upravljaju svakodnevnim operativnim poslovima u firmi kao što su nabavka, distribucija, skladištenje, prodaja, planiranje, vođenje i kontrola dnevnog poslovanja, upravljanja kvalitetom i unapređenja poslovanja.

 

Inženjeri operacionog menadžmenta upravljaju „srcem“ svakog biznisa: poslovnim procesima koji stvaraju novu vrednost u organizaciji.

 

Poslovni proces čine niz povezanih aktivnosti u kojima nastaje proizvod firme:

  • fiizički proizvod (npr. automobil, nameštaj, ) ili
  • uslužna delatnost (npr. restoran, dom zdravlja, veletrgovina i distribucija, javni sektor i državna administracija).

 

Ako je poslovni proces dobro projektovan i upravljan, firma ostvaruje visoku  efikasnost uz minimalne troškove poslovanja, a to je izazov svake firme danas, koja se bori na tržištu. Biti brži, organizovaniji, efikasniji a istovremeno smanjiti troškove. To je osnova savremenog tržišnog okruženja i oštre tržišne utakmice.

 

Zato se u razvijenom svetu inženjeri operacionog menadžementa traže i dobro plaćaju. Kako jača tržište u Srbiji i njene firme, a i sve druge organizacije (npr. državna uprava, javna preduzeća),  moraće da traže rešenja koje ih čine konkurentnim, a to je da rade efikasno (brzo) uz što manje troškove. To rešenje može da im ponudi samo  inženjer operacionog menadžmenta.

 

Kao diplomirani inženjer operacionog menadžmenta možete raditi u svakoj organizaciji  (uslužnoj ili proizvodnoj) koja želi da stalno povećava svoju efikasnost rada i snižava troškove poslovanja. Međutim, možete raditi u konsultantskoj firmi (postojećoj ili sopstvenoj) i da prodajete svoje usluge konsaltinga firmama koje žele da postanu efikasne.  Imajući u vidu sadašnju efikasnost rada u preduzećima i drugim organizacijama u Srbiji i potrebe za unapređenje efikasnosti poslovanja kako u privatnom tako i u državnom sektoru, posla za Vas će biti na pretek.

 

Zašto studirati ovaj program na Univerzitetu Metropolitan?

  • Zato što je studijski program i izbor predmeta pripremljen po uzoru najboljih univerziteta u svetu.
  • Zato što predaju nastavnici koji su se operacionim menadžmentom bavili u praksi sa velikim iskustvom i u zemlji i u inostranstvu.
  • Zato što se puno pažnje poklanja svakom studentu,grupe su manje,samim tim je velika interakcija između studenta i nastavnika.
  • Zato što sa zvanjem i znanjem inženjera menadžmenta možete lako naći posao u uspešnim svetskim kompanijama koje prepoznaju značaj operacionog menadžmenta za uspeh u poslovanju.

 

Zašto upisati Menadžment u sportu?

Menadžment u sportu je oblast obrazovanja koja se bavi poslovnim apektima u sportu. Biznis u sportu je prisutan ne samo u profesionalnom sportu, već i sportu u školama i na univerzitetima, sportskoj rekreaciji, sportskom marketingu, organizaciji sportskih događaja, u upravljanju sportskim objektima, kao i u upravljanju sportskim organizacijama.

 

Izučavanjem oblasti menadžmenta u sportu, diplomirani stručnjaci osposobljeni su da rade na različitim poslovima koji su povezani sa sportskom industrijom, kao i da:

  • upravljaju sportskim objektima
  • organizuju sportske događaje i takmičenje
  • znaju da finansiraju sportske organizacije
  • obavljaju biznis u sportu i da obavljaju poslovanje sportskih organizacija
  • sprovode marketing u sportu
  • upravljaju sportskim organizacijama i profesionalnim klubovima
  • upravljaju rekreacionim centrima i fitnes centrima
  • znaju da organizuju sport u obrazovnim ustanovama
  • prodaja sportske robe: opreme, odeće i obuće
  • reklamne i propagandne aktivnosti u oblasti sporta
  • promocija sportiste i upravljanje njegovom sportskom karijerom
  • osmišljavanje i proizvodnja multimedijalnih proizvoda o sportu (e-časopisi, video igrice, video i DVD, knjige) i dr.

 

Zašto upisati studije menadžmenta u sportu na Univerzitetu Metropolitan?

  • Zato što je deo izbornog modula šireg menadžment programa (Biznisa i marketinga), te se stiču šira znanja i zvanje menadžera, što Vam omogućava da radite ne samo u sportskim organizacijama, već se otvara veća mogućnost zaposlenja i na drugim menadžerskim pozicijama.
  • Zato što je izbor predmeta izbornog modula Menadžment u sportu, u okviru studijskog programa Biznis i marketing, sačinjen vrlo pažljivo, tako da pokriva sva područja rada budućeg menadžera u sportu.
  • Glavni profesor menadžmenta u sportu je dr Milan Mihajlović, redovan profesor sa dugogodišnjim iskustvom i sa reuptacijom, koji je i član međunarodnih tela u oblasti sporta.

 

Zašto upisati studije Marketinga?

Marketing menadžeri analiziraju stanje i trendove na tržištima (u zemlji i inostranstvu) i daju preporuke menadžemntu firme šta tržište traži, u kom smeru treba firma da razvija svoje proizvode i usluge, kako bi zadovoljila potrebe kupaca. Ako firma prozvodi nešto, ili nudi usluge nečega, što malo ko traži, firma će propasti.

 

Pored navedenog, kada firma razvije novi proizvod (u čijem razvoju učestvuju i marketing menadžeri) ili uslugu, taj proizvod ili uslugu treba reklamirati, predstaviti ga ciljnim kupcima i tržištima. Marketing menadžeri prave plan promocije novih proizvoda i usluga, plan reklamiranja postojećih proizvoda i usluga i komuniciraju sa potencijalnim kupcima kako bi ih upoznali sa svojstvima proizvoda koje nudi njihova firma.

 

Svaka organizacija danas želi da se što bolje predstavi javnosti. To rade  marketing menadžeri zaduženi za odnose s javnošću, ili kraće – PR menadžeri.

 

Danas se često čuje konstatacija «nije problem proizvesti, problem je prodati». Ako je proizvod razvijen u skladu sa potrebama kupaca i  ako je informacija o proizvodu došla do pravog potencijalnog kupca, proizvod će se prodati, tj. imati uspeha na tržištu. Odlučujuću ulogu u ovome igra marketing menadžer. Zato svaka firma danas zapošljava marketing menadžere, jer bez njih je teško zamisliti uspešno poslovanje.

 

Zašto studirati marketing na Univerzitetu Metropolitan?

  • Zato što sa 14 stručnih predmeta iz oblasti marketinga ima najbogatiju ponudu u Srbiji (drugi fakulteti obično nude upola manje marketing predmeta).
  • Zato što je program studija (izbor predmeta) sačinjen po uzoru na najbolje škole marketinga u SAD.
  • Zato što profesori koji predaju marketing, imaju lična iskustva u primeni marketinga i znaju da prenesu ono što je potrebno u primeni marketinga.
  • Zato što se stiču znanja i veštine koja su vrlo primenljiva kada student počne da radi, jer se na časovima i vežbama simuliraju situacije na realnom tržištu, tako da diplomirani studenti mogu brže i lakše da se uklope u rad firme gde su primljeni.