Uspešan student Stefan Pilipović

Uspešan student Stefan Pilipović

11.12.2013.

Student Stefan Pilipović (24) iz Beograda ušao je među najbolja tri dizajnera na konkursu za dizajn nove pivske boce „Hieneken“, završenom krajem marta.Njegov uspeh utoliko je veći što je učestvovalo čak 30.000 dizajnera.
Mladi student dizajna novih medija na Univerzitetu „Metropolitan“ za nadmetanje je saznao putem postera.

 

– Privuklo me to što je reč o internacionalnom takmičenju. Na internetu sam se informisao o kakvoj vrsti takmičenja je reč i o ideji da se novim dizajnom flaše simboliše spajanje ljudi. Moja zamisao je bila da na flašu ucrtam razne boje koje teku u istom pravcu i na taj način predstavim sve ljude i žicu života – objašnjava Stefan i dodaje da je prvi put učestvovao na nekom konkursu.
Predlog je poslao krajem prošle godine, a prvi rezultati stigli su početkom februara. Da bi uopšte učestvovao u nadmetanju, Stefan je morao da nađe dizajnera sličnog razmišljanja.
Konkurs je tako zamišljen da na jednoj flaši sa dve strane budu izložena dva slična dizajna, pa sam morao da nađem partnera. Pošto je bilo oko 30.000 radova, mrzelo me je da tražim rad sličan mom. Međutim, noć pre završetka konkursa dobio sam mejl Fabija Kansiole iz Italije, koji me je izabrao da na takmičenju nastupimo zajedno – kaže Pilipović.
Stefan je ipak ušao u najužu konkurenciju.

 

– Najpre su nas obavestili da je Fabiov i moj dizajn ušao među 100 radova, a početkom marta stigao mi je mejl da se obavezno javim, pošto sam ušao u top tri – smeje se Pilipović.
Posle samo nekoliko dana doživeo je nešto što će pamtiti čitavog života.
– Trebalo je da se do 12. marta pripremim za video-konferenciju na kojoj ću predstaviti dizajn flaše. Dali su mi fiksni broj telefona kako bih komunicirao s trojicom sudija, dok sam na računaru imao video s konferencije. Isterao sam porodicu iz kuće kako bih mogao što bolje da se koncentrišem na razgovor – otkriva Pilipović.
Stefan je na toj konferenciji upoznao svog partnera iz Italije.
– Pošto Fabio nije znao ni reč engleskog jezika, odlučio je da meni prepusti predstavljanje našeg dizajna. Od silnog uzbuđenja nisam mogao da se setim mnogih reči. Nisam mogao da verujem da pričam sa čelnicima „Heineken“, koji mi zahvaljuju na fantastičnom radu – priča Stefan i dodaje da su u finalu takmičenja učestvovali dizajneri iz Australije, Meksika i Mađarske.
Konačne rezultate konkursa saznao je 25. marta.
– Rekli su mi da je foto-finiš odlučio pobednike. Pozvali su me da dođem kad god me put navede, a pripremaju nam i iznenađenje za decembar, kada će biti organizovana proslava rođendana – kaže Stefan.